دانلود جدید آهنگ بهنام بانی به نام همه دنیام
متن دلخواه شما
سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 9:29 | بازدید : 169 | نوشته ‌شده به دست sibesalamati | ( نظرات )

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام همه دنیام با متن آهنگ و کیفیت عالی

Download New Song By Behnam Bani Called Hame Donyam - Mp3 128 & 320 Orginal

جدیدترین آهنگ بهنام بانی همه دنیام را از سایت سهند آوا دانلود کنید .

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام همه دنیام

متن آهنگ زیبای همه دنیام از بهنام بانی را در ادامه مشاهده می کنید :

همه چی واسه تو ولی دل تو برام چیزی به غیر تو نمیخوام نه نمیخوام

 

اونی که نفسم بنده به نفساش تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش

بهترین آهنگ های بهنام بانی را از سایت سهند آوا با بالاترین کیفیت دریافت کنید .

 

دانلود آهنگ بهنام بانی همه دنیام با متن

=======♫سهند آوا♫=======

 

متن آهنگ جدید بهنام بانی به نام همه دنیام

همه چی واسه تو ولی دل تو برام چیزی به غیر تو نمیخوام نه نمیخوام

اونی که نفسم بنده به نفساش تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام

میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی

عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو

دارم چون تو برام میمونی همیشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بهنام بانی بنام همه دنیام

♫♫♫♫♫♫

میدونی چقد خاطره دارم ازت دار و ندارم تویی فقط تویی فقط

دیوونه ی توام من عاشق تو شدم تورو میخوامت واسه خودم واسه خودم

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام

میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی

عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو

دارم چون تو برام میمونی همیشه

دانلود آهنگ بهنام بانی همه دنیام با متن

=======♫سهند آوا♫=======

 

مجموعه آهنگ های بهنام بانی از طریق لینک زیر قابل مشاهده و دانلود می باشد .

اگر طرفدار این بهنام بانی ( بهنام بانی ) هستید آهنگ های دیگر آن را از گوش دهید و دانلود کنید .

بهنام بانی

.

=======♫سهند آوا♫=======

 

سهند آوا دانلود جدیدترین و بهترین آهنگ های پاپ فارسی با کیفیت اورجینال آهنگ

دانلود آهنگ جدید و موزیک جدید




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب